tiistai 14. toukokuuta 2013

Vieraisilla Askarteluhuoneessa

Olen muutaman kierroksen ajan vierailemassa Craft-room -haasteessa. Jee! Tämän kaksiviikkoisen aiheena on itse leimattu tausta. Haasteen sponsorina on The Stamp Man.








Kortin taustan olen leimannut Creative expressionsin Urban beats -setistä löytyvällä leimasimella ja embossannut leimauksen Stampendouksen Aged ivory -kohojauheella. Samaa kohojauhetta olen käyttänyt myös Hero artsin ja Studio calicon Frame and feathers -setistä löytyvissä sulissa. Mustan taustan olen tehnyt Lindy´s stamp gangin Midnight rendezvous raven -mistillä. Kehys on Tando creativen ja sekin on käsitelty Aged ivory -kohojauheella. Kehyksen aukon olen täyttänyt Glossyllä ja siihen olen lisännyt kerroksittain kultaisia Mica -hiutaleita. Metallinen lintu on Tim Holtzin.

7 kommenttia:

  1. Huikean upea kortti, hienoja yksityiskohtia!
    Kiitos kun vierailet Craft-Roomissa;-))m

    VastaaPoista
  2. Onpas täällä näytillä hienoja kortteja! Sattumalta saavuin paikalle, mutta tulen ehdottomasti uudestaankin!

    VastaaPoista
  3. Hello Piia, thank you so much for joining us this month as our guest designer it is such a pleasure for us. Your card for this challenge is fabulous love your combination of stamps and earthy tones. XOXO Zoe

    VastaaPoista
  4. Hi Piia, great to have you as our guest designer. The backgrounds on your card are stunning and so eclectic. Suzanne xx

    VastaaPoista
  5. Hi Piia, I adore your card, the background you have created is stunning. It's really good to have you as our guest designer. Julia xxx

    VastaaPoista
  6. Piia, what a stunning creation- and so lovely to have you as our guest designer at Craft Room Challenge, for this month, Debi x

    VastaaPoista
  7. Hi Piia..Love your card, especially those feathers ! It's great having you with us as our guest designer..Esther xx

    VastaaPoista