sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Addikti

Skräppihetket -haasteessa tuli tulkita lukemansa kirja. Minä luen paljon dekkareita ja voisin sanoa olevani niihin koukussa, myös kaikki poliisarjat ovat kovassa syynissä.




Leiskan taustapaperi on Pink paisleen Mistables kartonkeja, joissa on kuvioita, joihin ei suihkeet ja vesiliukoiset musteet tartu. Nämä paperit kestävät hyvin kosteutta ilman kipristelyä. Myös läpinäkyvä luurankokortti on samaiselta firmalta. Taustaan olen suihkutellut Heidi Swappin color shinea väriltään Black velvet ja Lindy´s stamp gangin Tiffany´s blue -suihketta. Ylä -ja alareunassa olevat kuviot olen värittänyt Stencil girlin Antennas -sapluunan läpi oranssilla tussilla. Jälki on oikeasti kaunis neonoranssi, mutta valokuva näyttää syövän sen pois. Samalla tussilla olen myös värittänyt Sodaliciuksen puurastit. Muoviset kärpäset olen ostanut Tigerista ja valkoinen washiteippi on Teippitarhasta. Journaling tagiin olen leimannut Creative expressionsin suurennuslasin. Ohut petroolinsininen lanka on Paperilohikäärmeen valikoimista.

2 kommenttia:

  1. Heehh. Noi muoviset kärpäset ovat mainioita. Koko sivukin on mahtava!

    VastaaPoista
  2. Mainio, aavistuksen leikkisä sivu. Vahvoja kontrasteja ja ihania mistailuja!

    Kiitos osallistumisesta Skräppihetket haasteeseen!

    VastaaPoista